Grupa II:
Wasza grupa zajmie się przekładem tekstu dramatu na potrzeby przyszłego komiksu. Kolejne etapy pracy zamieszczajcie w formie sprawozdań na stworzonym przez Was blogu. Na pasku z boku bloga, macie podany link, odsyłający Was do narzędzia pracy. Następnie opracujcie podane niżej zagadnienia:
1. Na początku Waszym zadaniem będzie zapoznanie się z utworem „ Romeo i Julia”. Znajomość tekstu będzie Wam pomocna w dalszej części pracy.
2. Znajdźcie w podanych przez nas źródłach czym odznacza się język komiksu, po czym zastanówcie się jak można przełożyć tekst utworu na dialogi lub monologi w komiksie.
3. Między sobą podzielcie się aktami, a następnie scena po scenie przekształćcie język Szekspira na język Wam najbliższy (jakim posługujecie się na co dzień, między sobą), pamiętajcie, że tworzycie to na potrzeby przyszłego komiksu. Opracujcie dialogi i monologi w formie dymków, stwórzcie graficzny zapis dźwięków pozasłownych, dźwiękonaśladowczych.
4. Wspólnie ustalcie istotę poszczególnej sceny, nadajcie im tytuły i sporządźcie zwięzły opis. Do każdej sceny stwórzcie didaskalia np. po chwili, nazajutrz, nagle itp.
Wasza grupa zajmie się przekładem tekstu dramatu na potrzeby przyszłego komiksu. Kolejne etapy pracy zamieszczajcie w formie sprawozdań na stworzonym przez Was blogu. Na pasku z boku bloga, macie podany link, odsyłający Was do narzędzia pracy. Następnie opracujcie podane niżej zagadnienia:
1. Na początku Waszym zadaniem będzie zapoznanie się z utworem „ Romeo i Julia”. Znajomość tekstu będzie Wam pomocna w dalszej części pracy.
2. Znajdźcie w podanych przez nas źródłach czym odznacza się język komiksu, po czym zastanówcie się jak można przełożyć tekst utworu na dialogi lub monologi w komiksie.
3. Między sobą podzielcie się aktami, a następnie scena po scenie przekształćcie język Szekspira na język Wam najbliższy (jakim posługujecie się na co dzień, między sobą), pamiętajcie, że tworzycie to na potrzeby przyszłego komiksu. Opracujcie dialogi i monologi w formie dymków, stwórzcie graficzny zapis dźwięków pozasłownych, dźwiękonaśladowczych.
4. Wspólnie ustalcie istotę poszczególnej sceny, nadajcie im tytuły i sporządźcie zwięzły opis. Do każdej sceny stwórzcie didaskalia np. po chwili, nazajutrz, nagle itp.
Zadanie ma Wam pomóc przy tworzeniu scen komiksu, a dokładniej przy tworzeniu wypowiedzi poszczególnych bohaterów. Pamiętajcie o umieszczeniu swojego zadania na wspólnym dla wszystkich grup blogu. Dla uzyskania przejrzystości stwórzcie etykietę do każdego opracowanego zagadnienia.
Na wykonanie zadania macie 4 jednostki lekcyjne, pamiętajcie o wyznaczeniu lidera i podziale obowiązków.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz